מאי 20, 2024

עזרה בבחירת דיור מוגן עבור זוגות גיל הזהב

1 min read

יש יתרונות רבים לחיים מוגנים. בנוסף לטיפול האישי ולתמיכה הניתנים, מקבלים התושבים טיפול תרופתי וניהול מחלות כרוניות. ניתן לקחת תרופות בבית אם תושב עדיין מסוגל לעשות זאת, אבל קשישים רבים אינם זוכרים לקחת אותן או לא למצוא אותן. מטפלים בכירים בוחנים תוכניות טיפול עם מתמחים כדי לזהות ולנהל בעיות רפואיות. תוכניות טיפול מפותחות לעתים קרובות בשיתוף עם משפחה, חברים ורופא כדי להבטיח את בריאותם ורווחתם של כל המתמחים.

כאשר בוחרים מתקן מגורים מוגן, חשוב להבין את המחיר וכמה זה עולה. התשלום תלוי בכמה סיוע בכיר דורש. ככל שהטיפול צריך גבוה יותר, כך העלות גבוהה יותר. כמה מתקנים גם מציעים שירותי טיפול בזיכרון לקשישים עם מחלת אלצהיימר או שיטיון. התשלום החודשי ישתנה, ועדיף לבדוק את התמחור לפני המעבר. אתה גם רוצה להיות מודע לכמה זמן המתקן מחזיק תושבים.

בהתאם לרמת הטיפול של קשישים, מחירי המגורים מוגנים משתנים. זוגות המחפשים את רמת הסיוע הגבוהה ביותר צריכים לשקול את המחיר. מתקן מגורים מסייע איכותי יסייע בפעילויות יומיומיות כגון רחצה והופעה חיצונית. מתקני מגורים מוגנים גם תומכים בכספים ומספקים שירותי משק בית. צרכים ותקציב של זוג ישפיעו על עלות השירות. יוקר המחיה יהיה שונה בהתאם למידת העזרה של קשישים, אך המחיר יהיה תלוי ברמת הטיפול שזוג קשישים יזדקק לה. מחירי מגורים מוגנים יכולים להיות יקרים, אבל יש הליכי תשלום מיוחדים לזוגות ומשפחות שמחפשים חלופה בעלות נמוכה יותר.

דירות מגורים מוגנות נוטות להיות גדולות יותר מחדר שינה אחד. יש להם מרחבי חיים רחבים יותר והם בדרך כלל מרווחים יותר. כמה מתקנים אפילו מציעים חדרי שינה נפרדים לזוגות, מה שהופך את זה נוח יותר לשמור את הפריטים האישיים של שני בני הזוג. בדרך כלל, דירות אלה מכילות ארונות הליכה גדולים ותקרות של תשעה מטרים. בנוסף, יש מיקרוגלים ומרפסות. מתקני מגורים מוגבלים עשויים לספק תחבורה לאנשים בעלי יכולת תנועה מוגבלת. הם יכולים להציע גם רופאים באתר או מטפלים אחות.

חלק מאמני הונאה למקד תושבים קשישים ב AFS על ידי שימוש הפגיעות שלהם. רמאים אלה עלולים לטרוף הפרעות נוירולוגיות, לפקח על פוליסות ביטוח ולשאול צוואות. התעללות פיזית יכולה להתאים לריסון או להכניע בכיר. בעוד שלא כל המקרים מסוג זה הם פליליים, זה לא מקובל. כשאתה מוצא אלף, אל תשכח לחקור אותו ביסודיות לפני שתאפשר לו לטפל באהובך.

יש כמה חסרונות לחיים מוגנים. בהשוואה לטיפול בבית, מגורים מוגנים זולים יותר. אפילו מתקני טיפול בזיכרון יכולים להיות זולים יותר מהטיפול בבית, ומתקנים רבים מציעים תוכניות תשלום גמישות. המחיר עשוי להיות הרבה יותר זול מאשר טיפול בבית. בנוסף לכך, ספקי מגורים מסייעים רבים מציעים תוכניות תשלום ולוחות זמנים גמישים לתשלום, דבר שעשוי לגרום למשפחות רבות להרוויח יותר. זה נכון במיוחד אם יש לך מוגבלות כספית ו/או ביטוח.

קהילות מגורים מוגנות מספקות סיוע לא רפואי. דירות מגורים פרטיות זמינות כדי לאפשר לתושבים לשמור על עצמאותם. לתושבים יש גם גישה לתחבורה. יש גם פעילויות ואירועים חברתיים. זוהי אפשרות מצוינת עבור קשישים הזקוקים להשגחה נוספת או לסיוע בביצוע פעילויות יומיומיות. בנוסף לטיפול ולתמיכה הנוספים, קהילות מסייעות מספקות ארוחות, שירותי כביסה ושירותים חיוניים אחרים. הצוות זמין לסייע לתושבים ולהזכיר להם את התרופות שלהם.

גילם של התושבים ביישובים מוגנים משתנה מקהילה אחת לאחרת, אך מגמה כללית היא שהמבוגרים ממתינים יותר מאי פעם להיכנס אליהם. מתקני מגורים רבים מקדמים בריאות ובריאות, ולכן הם מציעים שירותים שונים לשיפור בריאותם ורווחתם של תושביהם. כמעט כל המתחרים העיקריים פיתחו תוכניות רב-ממדיות, שיכולות לכלול שיעורי התעמלות, גישה למרכזי כושר שכונתיים והזדמנויות רוחניות. תוכניות אלה נועדו להשאיר את התושבים פעילים ככל האפשר, ולשפר את בריאותם הפיזית והנפשית.

מספר הולך וגדל של קהילות מסייעות משתתפות במדיקייד. פרויקט מחקר שיתופי שנערך בשנת 2009 מצא שכמעט מחצית מקהילות העוזרות למתן סיוע הן מבוססות מדיקייד. אם בכיר אינו מסוגל למכור את ביתו, יש אפשרויות מימון אחרות זמינות למעבר לפני סגירת העסקה. הדבר חשוב במיוחד עבור קשישים המשתמשים בהון העצמי בביתם כדי לשלם על הוצאות המחיה. חשוב לציין שבעוד שקהילות סיוע נעשות נגישות יותר, ההזדקנות היא עדיין תהליך יקר.

פרטים נוספים: דיור מוגן מומלץ בחיפה

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.